Verzending

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Afhankelijk van het gekozen materiaal en formaat kan je in het bestelproces een leverancier selecteren. Wij werken met 2 partijen waar wij de beste ervaringen mee hebben qua veilig transport van de print.


Hoe snel kan ik de bestelling ontvangen?

Dit hangt gedeeltelijk van het gekozen formaat af. Wij proberen een bestelling binnen 5 werkdagen te versturen. Echter is het voor ons belangrijker om een mooi product zonder transportschade af te leveren dan dat wij zo snel mogelijk versturen.


Wat gebeurt er met de levering als ik niet thuis ben?

In vele gevallen komt de transporteur een dag na de 1e levering nogmaals langs. Het kan ook zo zijn dat de print bij een afhaalpunt wordt afgeleverd, de print is dan op te halen vanaf deze locatie. Deze informatie ontvang je via de door ons gestuurde track&trace.


Mijn print is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

Maak direct foto's van de schade. Op basis van de foto's kunnen wij achterhalen hoe de schade is ontstaan. Mocht de schade zijn ontstaan bij het produceren, inpakken of verzenden dan zullen wij kosteloos een nieuwe print opsturen. Uiteraard behandelen wij de prints met de grootste zorg en wordt alles gecontroleerd alvorens wij de prints verzenden.